MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

Een kleine time-out

Even genoeg aan mijn hoofd

Hij zit nog even vol

Sinds een week of twee heb ik geen schrijfinspiratie gehad. Niet dat ik niets meegemaakt of te vertellen heb, ik heb genoeg beleeft. Dat houdt u tegoed. Mijn blocnote staat vol gekriebeld met onderwerpen. Maar het komt er gewoon even niet van.

Nog 3 werkdagen en 1 afscheidsdag voor de boeg en dan sluit ik mijn baan af als vestigingsmanager. Ik heb precies 8 jaar in Houten gewerkt en ik ga nu, zoals ik al eerder schreef, invulling aan mijn nieuwe baan geven.

Ik ben blij met deze verandering en toch is het lastig. Lastig om zoveel mogelijk over te dragen en toch niet teveel. Lastig om de laatste loodjes nog even te doen, bv. het uitwerken van vergaderingen en gesprekken. Lastig omdat ik niet op gang kom, mijn hoofd zit te vol. Vol met dingen die nog moeten van mezelf. Ik wil het netjes achterlaten en er schiet steeds weer wat in mijn hoofd. Lastig is het ook om afscheid te nemen. Afscheid van bewoners die me na aan het hart liggen, medewerkers ga ik nog zien binnen de organisatie of lezen op facebook en Intranet, maar toch wordt het anders.

Ik zie niet bewust tegen het afscheid op, er zullen wat traantjes dwarrelen, maar dat hoort nu eenmaal bij mij. Maar onbewust ben ik er denk ik meer mee bezig. Vandaar ook dat volle en vermoeide hoofd.

Dit wilde ik even kwijt……gewoon even zeggen dat ik snel weer terug ben. Dat het een korte time-out is. Na donderdag 10 dagen vrij en dan zal ik er vast snel weer zijn. Maar eerst even goed mijn hoofd leeg maken en de accu opladen.

Tot schrijfs

Enkel berichtnavigatie

10 gedachten over “Een kleine time-out

  1. Berber op schreef:

    Geniet er van komende week!

  2. Frank op schreef:

    Geniet ervan en denk aan de accu.

  3. Carla op schreef:

    Succes de komende dagen ik weet hoe het afscheid voelt. Valt niet mee, maar alles komt goed

  4. Succes, sterkte, plezier… De hele mikmak! Zet ‘m op en tot snel weer.

  5. Moet een rare week zijn, afscheid nemen. Veel sterkte en succes. Neem je tijd!

Wilt u een reactie geven?

