MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

Even genoeg …………

nu%20is%20het%20genoegHet ligt zeker niet aan de afgelopen dagen, daar was helemaal niets mis mee. Twee gezellige dagen gehad, met gisteren onze jongste dochter met gezin bij ons en vandaag bij mijn zus Henny,  waar zelfs mijn inmiddels grote neefjes, zich nog even lieten zien.

Overdadig veel gegeten of gedronken kan ik ook niet zeggen. Veel extra’s suikers? Ook niet. Komt het omdat ik me tegenwoordig meer met mindfulness bezig hou? Dat ik een overdosis aan prikkels heb gehad? Ik heb werkelijk geen idee.

Wat er aan de hand is vraagt u zich af?

Niks eigenlijk, ik ben gewoon ‘uitgekerst’. U wilt weten hoe dat voelt? Gewoon…….even geen zin meer hebben, beetje misselijk zijn, grieperig gevoel, slaperig….ik denk dat ik gewoon even genoeg heb gehad. Het zal wel komen doordat ik niet helemaal jofeltjes de kerst in ben gegaan. Momenteel zit ik aan de predinison en een puffer, zit wat vol op de longen, vandaar.

Nee, geen medelijden, heb ik niet nodig! Niemand heeft wat aan me gemerkt hoor met de kerst, tenminste dat hoop ik dan maar. Maar het is even genoeg. En dan ga ik gewoon even dit doen; ‘lui zitten op de bank, laptop op schoot en even wat van me af typen’…..eventjes helemaal alleen in mijn eigen hoofd en daar laat ik, als ik schrijf niemand toe. Doet u dat ook wel eens?
Doen!! Niets zo lekker dan in je eigen hoofd zijn, woorden laten stromen en niet nadenken wat een ander er van vindt.  

U hoeft het niet te lezen, toch? Dat is het gekke van blogs schrijven. Je schrijft voor niemand speciaal en toch voor iedereen. Ik vermaak me er zelf in ieder geval mee en kijk er soms van op hoeveel mensen er terloops zeggen: ‘ik volg jou blogs hoor, dus ik ken je wel een beetje’.

Vandaag zal ik u niet zo vermaakt hebben vrees ik. Ach, mag wel een keertje toch?
Ik ben het in ieder geval even kwijt!

Fijne kerst voor nu nog even……

Enkel berichtnavigatie

6 gedachten over “Even genoeg …………

  1. Louisa Bosker op schreef:

    Herkenbaar gevoel …
    Voor nu …Beterschap en voor straks een lliefdevol en gezond Nieuw Jaar hoop je in 2013 snel een afspraak met je te kunnen maken… Warme groet Louisa

    • Hallo Louisa,

      Dank je wel……..ik ga je echt gauw bellen en wil je zeker weer eens spreken! Ik ga je bellen, schaam me gewoon dat het zo lang heeft geduurd….Ik wens jou natuurlijk ook alvast een mooi 2013 toe.

  2. Frank op schreef:

    Je bent dus gewoon een mens.
    Gezondheid en liefde voor 2013.

  3. Carla Bouwman op schreef:

    Hallo Gerda, Je schrijf doen! lekker in je eigen hoofd zijn woorden laten stromen en niet nadenken wat een ander vindt….Dit heeft me tot nadenken gezet!! En heb het gedaan.. ik spreek je vast nog wel… groeten Carla…

Wilt u een reactie geven?

