MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

Prijs in de knip!

winnende prijs

Onlangs was zorgverzekeraar IZZ bij Warande, de organisatie waar ik werkzaam ben en hield voorlichtingsbijeenkomsten voor medewerkers. Ik vond hun wijze van uitleg heel prettig en zinvol. Na de voorlichting kon je een kaartje invullen en meedingen naar een gratis wellnessbon.

Altijd doen is mijn motto en raad eens……ik won hem. Een cadeaukaart voor twee personen naar Thermen Bussloo wellnessresort. Wil je weten wat we gaan doen? Klik dan hier.

Wij gaan lekker genieten!!

Enkel berichtnavigatie

7 gedachten over “Prijs in de knip!

  1. Oeh, jij goudvink jij! 🙂

  2. Berber op schreef:

    Kan alleen niet zien wat jullie gaan doen, want de link werkt niet 😦

  3. Oeh wat heerlijk! Ik mag morgen naar de Zw.aluw.hoeve. Ben benieuwd, ga er zonder verwachtingen heen, dan kan het altijd meevallen. Heb een beetje teveel slechte recensies gelezen… Begin januari ga ik naar Saun.adrome. Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Bus.sloo wil ik ook zeker nog een keer naartoe. Misschien later dit jaar. Ben benieuwd naar je ervaringen, of kom je er vaker?

    • Ik ben er nog nooit geweest…..Dus jij houdt ook van leuke dingen doen? Hoe was het op de Zwaluwhoeve? En natuurlijk laat ik weten hoe onze ervaringen waren!

      • Het was een fijne dag, maar ik zou het niet aanraden, te groot, te druk, te massaal. Er zullen best mensen van houden maar het is niet mijn ding.

      • Nou, dan ben ik benieuwd hoe wij het is Bussloo gaan krijgen, dat schijnt nog groter te zijn………..

Wilt u een reactie geven?

