MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

5 jaar bestaan Verpleeghotel Bovenwegen

 

Gisteren was ik uitgenodigd op een symposium bij een van onze vestigingen van Warande. Om precies te zijn bij Verpleeghotel Bovenwegen in Zeist, zij vierden het 5 jarig lustrum.

Ik vind het zelf erg belangrijk om contacten te hebben met andere vestigingen van Warande, dus ik had me al snel aangemeld. Het onderwerp echter boeide me enorm: ‘De beperking voorbij’. Ik vond het een goed symposium.

Er waren verschillende presentaties. Er werd door Bente Schotel, Vestigingsmanager gesproken over het verpleeghotel: ‘tussen toen en nu’, hostmanship en de kernwaarden van Warande. Leo van Erp las een verhaal uit zijn bundel ‘op zoek naar een mens’. Moniek van Jaarsveld, Raad van Bestuur hield een duopresentatie met Michiel Moes, teamanager revalidatie over de toekomst van het verpleeghotel. We zagen korte fragmenten uit de film ‘Het Ravijn’ en Max Pam, auteur boek ‘Het Ravijn’ vertelde over de situatie na zijn hersenbloeding. Na de uitreiking van het jubileummagazine gingen we met elkaar wat drinken en napraten.

Prima symposium waar je toch altijd weer wat van mee naar huis neemt.

Ik zal zeker binnenkort een blog schrijven over het thema “de beperking voorbij’.

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “5 jaar bestaan Verpleeghotel Bovenwegen

  1. Yvonne op schreef:

    dan heb je in ieder geval weer inspiratie… dus alleen daarvoor was het al een goed symposium 🙂

Wilt u een reactie geven?

