MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

Onderwerp gevraagd!

Ik schrijf dolgraag columns of korte verhalen. Heerlijk vind ik dat om mijn gedachten op papier te zetten en daarmee andere mensen te laten glimlachen. Ook vind ik het leuk om anderen ook aan het denken te zetten of in discussie te brengen.

Maar het lukt niet….

Dat is toch vreselijk en waarom? Het klopt, ik ben erg moe en ik heb slaap. Ik wil teveel dingen die ik leuk vind, tegelijk doen. En dan doe je uiteindelijk niets.

Ik wil over van alles en nog wat schrijven en waarom lukt het dan niet?

Tja…….na het maken van een mindmap, heb je ineens veel onderwerpen…..

En toch

Toch hoop ik dat mijn lezers een paar inspirerende onderwerpen weten

Want dat is het:

Ik heb even geen inspiratie

Wie wil mij even op gang helpen? Wat lees je graag? Het mag overal over gaan, dus schroom niet!

Ik lees je graag op dit blog of in mijn mailbox of via twitter of facebook of LinkedIn.

Zou ik dan toch teveel met mijn social media doen? Ik las in de Metro van vanmorgen dat jongeren (dat ben ik toch nog op mijn 52e?) stress ervaren door hun smartfone.

Enkel berichtnavigatie

3 gedachten over “Onderwerp gevraagd!

  1. Slaap er een nachtje over 🙂 Neem een schriftje mee in je tas :-). Mijn kies brak af tijdens het eten………….misschien kan je hier een leuke collumn over schrijven!!

    groetjessssss

  2. Carla op schreef:

    Ik weet nog wel een onderwerp. (verkeerde) keuzes maken in het leven. Wat doe je er mee? Mijn hoofd zit nu ook vol en zou ook niets op papier kunnen zetten. Succes en groetjes

  3. seurry… Zit zelf ook aardig in een schrijfdipje. Kan met moeite 5 dgn per week iets verzinnen de laatste weken.

    Tip: doe mee aan een leuke (!) challenge!

Wilt u een reactie geven?

