MensenMens

Blog voor mensen en over mensen

Nieuwsfeitje

Ik heb een nieuwe blog!

Mijn vorige blog gaf mij te weinig mogelijkheden om met andere mensen in contact te komen via de digitale snelweg. De zoekfunctie werkte niet goed en daardoor was mijn blog niet gemakkelijk vindbaar op Internet. Weinig bezoekers kwamen bij mij ‘op bezoek’ en juist dát stimuleerde mij niet om te schrijven.

Schrijven doe ik deels voor mezelf, het is een hobby, iets wat ik graag doe. Het helpt me ook om mijn gedachten te structureren, dingen een plekje te geven en los te laten. Maar het leukste is natuurlijk als mensen graag komen lezen en daar wat van vinden. Dat hoeft zeker niet alleen positief te zijn. Ik vind alle reacties prettig. Laat het lezen als je iets herkent, een heel andere mening ergens over hebt, als je graag correcties zou zien, als ik te persoonlijk wordt of foto’s plaats waar je niet gecharmeerd van bent.

Kortom……ga met me in dialoog!

In een dialoog komen verschillende mensen/partijen evenwaardig aan bod en heeft iedereen die deelneemt de kans om zijn of haar standpunt of gevoelens naar voren te brengen. In de regel is een dialoog ook verrijkend, omdat men van de ander iets leert of omdat er de tijd is genomen goed naar elkaar te luisteren/lezen.

Ik hoop nog lang van dit blog te genieten!

Enkel berichtnavigatie

Wilt u een reactie geven?

